خفاش

ساخت وبلاگ

اتصال تصاوير دوربين مدار بسته به کامپيوتر

 يکي از مشکلاتي که ممکن است در هنگام نصب دوربين مدار بسته پيش بيايد اختلال در انتقال تصاوير به کامپيوتر است. اگر شما براي نصب دوربين مدار بسته تصميم داريد که از اينترنت استفاده نکنيد و دوربين مداربسته را بدون دي وي ار به کامپيوتر خود متصل کنيد ادامه اين مطلب را بخوانيد.

 

مفهوم انتقال تصوير دوربين مداربسته

سيستم مداربسته در حالت کلي و پيش فرض امکان نمايش تصاوير دوربين هاي مداربسته را در محل ضبط آن فراهم خواهد کرد. در صورتي که تصاوير را روي تجهيزاتي به غير از دستگاه ضبط دريافت کنيد، انتقال تصوير انجام داده ايد. اين انتقال مي تواند بر روي لپ تاپ، کامپيوتر و يا تلفن همراه باشد. البته اصول انتقال تصوير در تمامي اين تجهيزات ثابت است.

همچنين در صورتي که قصد خريد دوربين مدار بسته داريد به شما پيشنهاد مي کنيم برند هايک ويژن  را انتخاب کنيد. دوربين هايک ويژن از کيفيت بالايي برخوردار است و خدمات پشتيباني فني و پس از فروش آن در ايران قابل قبول است.

بررسي انتقال تصوير در دوربين هاي آنالوگ

در موضوع انتقال تصوير ممکن است اين تصور ايجاد شود که فقط به دوربين هاي مداربسته تحت شبکه (IP) نياز است. در حالي که اين تصور کاملا اشتباه است و سيستم هاي مداربسته آنالوگ نيز امکان انتقال تصوير را براي شما فراهم مي کنند. تفاوت چنداني در انتقال تصوير دوربين آنالوگ با شبکه وجود ندارد. بنابراين اگر تنها نگراني شما در تهيه سيستم آنالوگ، انتقال تصوير است، موضوع را حل شده بدانيد.

 

روش هاي انتقال تصوير بدون آي پي استاتيک و با IP استاتيک

در روش هاي معمول انتقال تصوير شما نياز به اينترنت خواهيد داشت. اگر شما نياز به انتقال تصوير بدون اينترنت داريد بايد از شبکه داخلي و يا شبکه وايرلس استفاده نمائيد براي اطلاعات بيشتر مقاله انتقال تصوير بدون اينترنت را مطالعه کنيد.

  • انتقال تصوير دوربين مدار بسته با آي پي استاتيک
  • انتقال تصوير دوربين مدار بسته بدون آي پي استاتيک (به صورت P2P )
  • انتقال تصاوير با سرويس ساتا (با استفاده از فضاي ابري داخلي)

 

  • انتقال تصوير دوربين مداربسته با آي پي استاتيک

اولين گام براي انتقال تصوير دوربين مداربسته با کمک IP Static اين است که خط اينترنت مورد استفاده داراي آي پي استاتيک (IP Static) باشد. براي اين منظور بايد از شرکتي که خدمات اينترنت به شما ارائه کرده است، آي پي ثابت يا همان آي پي استاتيک درخواست کنيد. پس از آن بايد تنظيماتي را روي مودم صورت گيرد. در اين تنظيمات منابعي از شبکه داخلي را به اشتراک مي گذاريد که اين منابع مي توانند هر چيزي باشند. به طور مثال براي انتقال تصوير، دستگاه دي وي آر را به اشتراک مي گذاريد. با اين کار اگر فردي IP Address شما را وارد کند مي تواند به دستگاه دي وي آر شما دسترسي داشته باشد و تصاوير دوربين مداربسته را مشاهده نمايد.

بيشتر بخوانيد :  سوئيچ اچ ار يو اي ، ردياب خودرو

دليل استفاده از آي پي ثابت در نصب دوربين مدار بسته

به طور معمول با هر بار اتصال به اينترنت آدرس آي پي شما تغيير مي کند. به عبارت ديگر هنگامي که مودم را روشن مي کنيد از طرف ارائه دهنده سرويس اينترنت، يک آدرس آي پي متغيير به آن اختصاص مي يابد. در نتيجه با تغيير آدرس آي پي مودم احتمال اختلال و يا کاهش سرعت  انتقال تصوير وجود دارد.

  • انتقال تصوير دوربين مداربسته p2p يا بدون آي پي استاتيک

در تکنولوژي انتقال تصوير P2P، هر دستگاه يک کد منحصر به فرد دارد که در واقع کد P2P است. در اين روش نيازي به تنظيمات و عمليات خاصي وجود ندارد. با تمام شبکه هاي اينترنت سازگاري دارد و فقط کافيست دستگاه به اينترنت متصل شود. کدP2P  را به همراه نام کاربري و رمز عبور در نرم افزار گوشي وارد مي کنيد و به سرعت تصاوير دوربين مداربسته براي شما قابل دسترس خواهند بود. در حال حاضر اين قابليت در بسياري از دستگاه هاي نظارتي، وجود دارد.

اين روش به آساني  قابل انجام است و نيازي به استفاده و دريافت آي پي استاتيک ندارد.  انتقال تصوير دوربين مدار بسته P2P، به راحتي اين امکان را بوجود مي آورد که تنها با اسکن کردن کد QR ، به دستگاه دي وي آر انتخابي دسترسي داشته باشيد. با استفاده از نرم افزارهاي مربوطه کاربر مي تواند از هر نقطه با تلفن همراه خود در صورت وجود اينترنت به تصاوير دوربين هاي مدار بسته مورد نظر دسترسي داشته باشد.

  • انتقال تصاوير با سرويس ساتا (با استفاده از فضاي ابري داخلي)

سرويس ساتا، سرويس ابري داخلي است که براي استفاده از آن بايد دستگاه ضبط کننده ( NVR،DVR وXVR) را در آن ثبت کنيد. به اين ترتيب به سرويس ساتا وصل شده ايد و با هر گيرنده متصل به اينترنت، تصاوير دوربين‌هاي مداربسته قابل دسترسي است. اين سرويس به صورت رايگان تصاوير را با سرعت و کيفيت خوبي روي هر وسيله متصل به اينترنت انتقال مي‌دهد. تنها هزينه پرداختي در اين روش، هزينه اينترنت به شرکت‌هاي خدمات اينترنتي است.

تجهيزات مورد نياز براي انتقال تصوير

با توجه به اين که دستگاه هاي مختلف از تجهيزات متفاوتي براي انتقال تصوير پشتيباني مي کنند با اين حال بيشتر دستگاه هاي مداربسته امکان انتقال تصوير بر روي اين تجهيزات را فراهم مي کنند:

انتقال تصوير دوربين مداربسته روي کامپيوتر يا لپ تاپ

تجهيزات مورد نياز براي انتقال تصوير روي کامپيوتر يا لپ تاپ شامل: انواع PC يا کامپيوتر و لپ تاپ با سيستم عامل ويندوز Windows يا مک MAC OS  است. البته ممکن است نرم افزار انتقال تصوير شما، امکان انتقال تصوير را روي نسخه هاي خيلي جديد يا خيلي قديمي تر از اين سيستم عامل ها را فراهم نکند. در صورت چنين مشکلي به وب سايت توليد کننده مراجعه کنيد و نرم افزار مناسب را در صورت وجود دانلود کنيد.

*** برخي از برندها و محصولات مداربسته امکان انتقال تصوير بر روي لينوکس را فراهم مي کنند.

انتقال تصوير دوربين مداربسته روي موبايل

تجهيزات مورد نياز براي انتقال تصوير روي موبايل عبارتند از انواع تلفن همراه هوشمند يا تبلت با سيستم عامل اندرويد Android، آي او اس IOS و ويندوز موبايل. احتمال اين که نرم افزار انتقال تصوير شما، امکان انتقال تصوير را روي نسخه هاي خيلي جديد يا خيلي قديمي تر از اين سيستم عامل ها را فراهم نکند وجود دارد. در اين صورت نيز مي توانيد با مراجعه به وب سايت توليد کننده، نرم افزار مناسب را در صورت وجود دانلود کنيد.

بسترسازي انتقال تصوير اينترنتي دوربين مداربسته

انتقال تصوير اينترنتي دوربين مداربسته کار پيچيده اي نيست. نيازهاي اصلي و اوليه در انتقال تصوير شامل موارد زير است:

دستگاه ضبط کننده ( DVR, XVR و NVRيا سرور با قابليت اتصال به شبکه): دستگاه مرکزي که براي ضبط تصاوير از آن استفاده مي شود، بايد امکان اتصال به شبکه را داشته باشد. البته تقريبا تمامي دستگاه هاي جديد ضبط کننده دوربين مداربسته چنين قابليتي را دارند.

اينترنت در محل ضبط تصاوير دوربين: در محل ضبط تصاوير وجود اينترنت ضروري است. پيشنهاد ما براي کاهش اختلالات احتمالي در انتقال تصوير استفاده از آي پي استاتيک است. IP Static يا IP Valid با درخواست شما براي IP از شرکت ارائه دهنده سرويس اينترنت براي شما فراهم خواهد شد.

اينترنت در محل پخش تصاوير دوربين: اينترنت براي ديدن تصاوير دوربين ها ضروري است. بعد از انجام انتقال تصوير اينترنتي شما مي توانيد در هر محلي تصاوير دوربين هاي مداربسته خود را مشاهده نمائيد.

هزينه انتقال تصوير اينترنتي دوربين مداربسته

انتقال تصوير با اينترنت هيچ گونه هزينه اي به جز بستر اينترنتي مورد نياز و اجراي آن توسط کارشناس نخواهد داشت. تجيهزات ضبط مداربسته که به تازگي توليد مي شوند، امکان انتقال تصاوير اينترنتي را دارند. در صورت عدم استفاده از اين قابليت، اين امکان براي شما در باقيست و مي توان در هر زمان ديگري انتقال تصاوير دوربين مداربسته را انجام دهيد.

اينترنت مورد نياز براي  انتقال تصوير دوربين هاي مداربسته

براي مشخص شدن ميزان اينترنت مورد نياز براي انتقال تصوير بايد گفت کاملا به شرايط و نوع مصرف شما وابسته است. هر چه سرعت اينترنت شما بالاتر باشد و انتقال تصوير با کيفيت و تعداد دوربين بيشتري صورت گيرد، شما حجم بيشتري از اينترنت را مصرف خواهيد کرد. در کنار اين مسئله ميزان تماشاي تصاوير دوربين ها نيز موثر است. اگر تصاوير دوربين ها را بيشتر به صورت اينترنتي تماشا کنيد قطعاً حجم بيشتري از اينترنت را نياز خواهيد داشت. گرچه بعد از مدتي ميزان مصرف سيستم مداربسته به صورت حدودي با توجه به ميزان نياز خود به دست خواهيد آورد.

آيا کيفيت در انتقال تصاوير دوربين مداربسته متفاوت است؟

بله، کيفيت انتقال تصوير دوربين ها معمولا با توجه به ميزان ثبات و سرعت نرم افزارهاي انتقال تصوير آنها مشخص مي شود. برندهاي بزرگ و معتبر دوربين هاي مداربسته هزينه زيادي را براي طراحي و ارتقاي نرم افزارهاي خود پرداخت مي کنند. بنابراين يکي از مزيت هاي استفاده از برندهاي بين المللي، دسترسي به نرم افزارهاي به مراتب با ثبات تر و سريع تر است. علاوه براين امکان دانلود آخرين نسخه هاي نرم افزار از وب سايت شرکت فراهم خواهد بود.

انتقال تصوير دوربين مداربسته و پيشگيري از هک شدن

  • توصيه اکيد ما بر اين است که نام کاربري و پسورد اکانت هاي پيش فرض دستگاه را تغيير دهيد.
  • پس از اعمال تنظيمات توسط نصاب دوربين مداربسته، حتما رمز دستگاه را تغيير دهيد.
  • اغلب دستگاه ها داراي يک يوزر و پسورد يکسان هستند يا بدون رمز هستند. همچنين، نياز است هر چند وقت يکبار رمزهاي مورد استفاده را تغيير دهيد.
  • رمزي که انتخاب مي کنيد بايد بر اساس کاراکترهاي خاص و تعداد مشخص باشد. همچنين شامل حروف بزرگ، کوچک و اعداد باشد.
  • توجه داشته باشيد براي هر کدام از افراد که قرار است بر تصاوير دوربين مدار بسته نظارت داشته باشد، يک اکانت کاربري مخصوص بسازيد و سطح دسترسي آن ها نيز مي توانيد محدود کنيد.
  • از اشتراک شناسه يا ID دستگاه و آي پي استاتيک خود در بين افراد پرهيز نماييد. به اين ترتيب امنيت دستگاه و محيط شبکه را حفظ خواهيد کرد.

 

آموزش انتقال تصوير بدون نياز به آي پي وليد

 

 

DVR هاي شرکت نگهبان سيستم با استفاده از فناوري روز در جهت تسهيل نظارت

از راه دور ويژگي انتقال تصوير بدون نياز به آي پي وليد را به سيستم هاي ضبط کننده ديجيتالي خود اضافه نموده .

 
روش کار :

 

استفاده از قابليت Esee جهت انتقال تصاوير در اينترنت بدون نياز به Valid IP Address

 

پيش نياز ها :

  
1- نياز به يک ارتباط اينترنتي در محلي که دي وي آر نصب شده است داريد.
2-
مودم اينترنت شما بايد قابليت UPNP را پشتيباني کند.
مراحل اجراي کار :
1-
قبل از هر کاري بايستي قابليت UPNP را بر روي مودم اينترنت خودتان فعال نماييد.
2-
دستگاه دي وي آر را به شبکه (مودم اينترنت) متصل نماييد.
3-
وارد قسمت تنظيمات شبکه اي دستگاه دي وي آر خود شويد و مطمئن شويد که

دستگاه شما داراي آي پي در رنج شبکه ي داخلي است و توانايي برقراري ارتباط با اينترنت را دارد.

همچنين در صورتي که قابليت UPNP را روي مودم اينترنتتان فعال کرده باشيد،

عبارت UPNP is initializing بر روي صفحه ي دستگاه دي وي آر شما فعال مي گردد.

 

4- به خاطر داشته باشيد که علاوه بر اينکه بايد آدرس آي پي، آدرس زير شبکه، آدرس دروازه ي پيش فرض و آدرس سرور دي ان اس را وارد نماييد، حتما بايستي تيک عبارت Esee روي اين صفحه خورده باشد.
5-
در صورتي که مودم اينترنت شما UPNP را پشتيباني کند و تيک Esee خورده باشد، جلوي عبارت Esee يک عدد 9رقمي خواهيد ديد. اين عدد در حقيقت آدرس دستگاه دي وي آر شما در تکنولوژي Esee ميباشد.
6-
حالا به سايت www.dvrskype.com برويد و در قسمت Device ID، آدرس Esee (همان عدد 9 رقمي بالا) را وارد نماييد. Useame و Password شما همان نام کاربري و کلمه ي عبوري است که از آن براي اتصال به دستگاه دي وي آر و ديدن تصاوير آن بصورت محلي و مستقيم استفاده ميکنيد. (نام کاربري پيش فرض admin و کلمه ي عبور پيش فرض خالي مي باشد).

 

7- با زدن دکمه ي Login شما هر کجاي دنيا که باشيد ميتوانيد به تصاوير دوربين هايتان که توسط دستگاه هاي دي وي آر ELM مديريت ميشوند دسترسي داشته باشيد.

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 254 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:42

دستگاه بخور سرد

دستگاه بخار مناسب، گلودرد را کاهش مي دهد ، خارش چشم و بيني را کاهش مي دهد ، خشکي پوست را تسکين مي دهد و در درمان سردردهاي سينوسي و ميگرن موثر است. برخي از کودکان و بزرگسالان دچار خون دماغ مي شوند که علت بسياري از آنها خشکي هوا است و با انتخاب بهترين دستگاه بخور سرد و گرم و خريد آن مي توان مجاري تنفسي خشک را کاهش داد و خونريزي مکرر بيني را درمان کرد.

دستگاه بخور چيست؟

دستگاه‌ بخور، وسيله اي است که آب يا مايعات ديگر را به بخار تبديل مي کند که هواي خشک محيط شما را مرطوب مي کند. اين دستگاه براي مناطق خشک آب و هوايي مناسب است.

 

از دستگاه‌هاي بخور يا رطوبت ساز از زمان هاي بسيار قديم و به اشکال مختلف استفاده مي شده است. اين دستگاه که هم براي مصارف خانگي و هم براي استفاده هاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد ، در مدل ها و طرح هاي مختلف موجود است.

 

اما هنگام خريد دستگاه بخور ، علاوه بر قيمت و مارک ، سوالاتي نيز در مورد گرم يا سرد بودن آن وجود دارد ما در ادامه اين مطلب به راهنماي خريد دستگاه‌ بخور ميپردازيم باما همراه باشيد.

 

دستگاه بخور صورت چيست؟

دستگاه بخور صورت وسيله اي براي بخور دادن براي پوست صورت است، گرما دادن به پوست صورت ، پوست شما را زيبا و شاداب مي کند. همانطور که مي دانيد ، آنها در گذشته پوست را براي زيبايي پوست و صورت گرم مي کردند ، از پوشيدن حوله داغ تا بخار دادن با آب جوش که خطرات زيادي نيز به همراه داشت. اما امروز با خريد بخور صورت مي توانيد پوستي نرم ، زيبا و جوان با سهولت و بدون خطر داشته باشيد.

چرا از بخور استفاده كنيم؟

به طور کلي ، رطوبت ايده آل در داخل و هر فضاي بسته ديگر بين 30 تا 50 درصد است ، اما از آنجا که اين مقدار معمولاً کمتر از مقدار استاندارد در يک محيط بارگيري شده است ، بايد از دستگاه بخور استفاده کرد. زيرا رطوبت سازها با افزايش بخار آب موجود در هوا و ايجاد ميزان رطوبت مورد نياز در محيط ، ميزان خشکي محيط را افزايش مي دهند.

بنابراين ، با کاهش سطح رطوبت در زمستان و افزايش تابستان، استفاده از بخور سرد و گرم براي از بين بردن مشکلات و علائم سرماخوردگي و بيماري هاي تنفسي توصيه مي شود.

به طور کلي ، اواپراتورهاي امروزي از سه قسمت اصلي تشکيل شده اند ، مخزن آب متحرک، خروجي و تنظيم کننده بخار با قابليت چرخش 360 درجه و فضاي کمي براي ريختن انواع خوشبو كننده‌ ها و رايحه هاي دستگاه.

البته ، اکثر دستگاه ها عملکردهاي مختلف ديگري مانند چراغ قوه ، کليدهاي تايمر و. . در دستگاه قرار داده شده است که مي توانيد با چند فلش علامت گذاري کنيد.

اهميت انتخاب بهترين دستگاه بخور سرد و گرم

اما يکي از مهمترين مزاياي بخور دادن پيشگيري و درمان سرماخوردگي است. به همين دليل ، پزشکان توصيه مي کنند يک دستگاه بخور در اتاق کودک قرار دهيد تا کودک و نوزاد بتوانند در هنگام خواب راحت نفس بکشند. بخور گرم نيز در تسکين علائم سرماخوردگي براي بزرگسالاني که سرما خورده اند بسيار مثر است. علاوه بر بخور خانگي ، بخار و رطوبت ساز مخصوصي در داخل اتومبيل وجود دارد که علاوه بر مرطوب سازي ، خوشبو کننده هاي داخل خودرو را نيز شامل مي شود.

موارد قابل توجه قبل از انتخاب و خريد بخور گرم و سرد

به مواد و کيفيت ساخت آن توجه کنيد: بستگي به سازنده و برندي که انتخاب مي کنيد، بدنه دستگاه بخور مي تواند از پلاستيک يا فولاد ساخته شود.

استفاده آسان براي همه: تعويض آب مخزن ، روشن و خاموش کردن آن ، استفاده از تايمر و ساير عملکردهاي دستگاه نبايد خيلي پيچيده باشد و توسط همه انجام شود.

ميزان صدا توليد شده: صداي توليد شده توسط دستگاه هاي بخور ارزان قيمت معمولاً آزار دهنده است. پس اگر از سر کار بر مي گرديد و حالتان مطلوب نيست اين صدا شما را آزار خواهد داد.

امکانات: مانند کنترل از راه دور ، کنترل خودکار رطوبت محيط ، خاموش شدن خودکار پس از اتمام آب ، وجود مخزن خشک کن ، کليد براي تنظيم ميزان بخار توليد شده ، چراغ آتش و تايمر و… که مي تواند روي دستگاه تعبيه شده باشد. بديهي است که وجود اين موارد بر قيمت وسيله تاثير خواهد گذاشت.

گارانتي و کارايي

قيمت اين دستگاه ها عموما بالاست، بنابرين بايد از يک برند و فروشگاه معتبر تهيه کنيد. معمولا اکثر دستگاه هاي با کيفيت 12-18 ماه گارانتي دارند.

بهترين دستگاه بخور سرد و گرم چي بگيرم؟

انتخاب برند يکي از مهم ترين مراحل در خريد اين وسيله هست. به دليل ارتباط آن با سلامتي و قيمت بالايي که دارد، باعث مي شود اين حساسيت بيشتر هم شود. اما نگران نباشيد در ادامه پست بهترين مارک ها و دستگاه هاي بخور سرد و گرم را به شما معرفي خواهيم کرد.

منبع:

https://speakerdeck.com/snmme

https://active.popsugar.com/@behtarinyab/profile

https://ello.co/film-mag

https://rabbitroom.com/members/behtarinyab/profile /

https://www.producthunt.com/@mansoor_ghenae

https://www.livejoual.com/profile?userid=91106896&t=I

https://forum.reallusion.com/Users/3004327/behtarinyabcom

https://www.walkscore.com/people/164332172409/behtarinyab

https://anchor.fm/behtarinyae

https://www.podomatic.com/podcasts/behtarinyab-com

https://www.intensedebate.com/people/behtarinyab

https://www.awwwards.com/mansoor-ghenae/favorites

https://www.wattpad.com/user/behtarinyab

https://www.viki.com/users/behtarinyab_com_670/about

https://www.kiva.org/lender/mansoor4152

https://behtarinyabcom.contently.com /

https://www.tukeylinux.org/user/1736727

https://app.vagrantup.com/behtarinyabs

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 349 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:37

Music Promotion Services Marketing

Cheapest Spotify plays premium

Is Spotify the best platform for those people who are looking for their favorite music and has lots of services for all kinds of people even artists and normal people.

Cheapest Spotify plays are a choice for those artists who cannot afford so much money but for this reason they can do it. The definition of Spotify plays is related to all tracks that you're released and they have been hurt by so many people who can be your future fans.

There is one website that can give lots of services in the field of Spotify promotion services but you need to first make understandable things for yourself. The name of the website is black white promotion services. This website can offer so many services in the field of everything like Instagram YouTube and Spotify and stuff like that. If you are a new artist and you are reading this brief information you need to focus on the goals that you have in your mind, please on the artistic life that you made for yourself. As you may probably know Spotify plays can help you to be seen by so many people.

 

For the new artist cheapest Spotify plays can be a good and appropriate choice for themselves to improve their artistic life. Artists like Jay Z and Beyonce starting a jouey like this. But you need to focus on the other services that you can get from back white promotion. All the people can be an artist but the exceptional people can be real artists. So they do not lose any opportunity and they try to make great things for themselves, especially in the office of life.

The cheapest black white promotion has a range of variable prices the prices here is it starts from $10 to $1,000 but you have to know that all the prices that exist on the cheapest Spotify play in black white promotion have to discount. All the choices of a Spotify please can give you more than 1000 plays or the structure that you mate for yourself especially for artistic like so they can give you everything based on the goals that you made for yourself.

All the choices of Spotify play that exist on black white promotion can be in a high-quality version.

In conclusion, the cheapest Spotify plays can allow you to have a real-life this apply for yourself so if you want to know more about the cheapest Spotify plays premium you need to go through black white promotion website to figure out what is the best things for you.

 

Buy Beatport Downloads

the Beatport is the best place for people especially the artist who wants to be at the top place, there is a website which would be called the black-white promotion. In black white promotion, you will get to Buy beat port downloads. It means that if you have tracks. You can have so many people who are going to be your fans. And they also download your tracks so many times, this is one of the assets that you will need for yourself. The main part of Buying Beat port download is related to the choices that you can get on the Black white promotion website.

 

The main goal of Beatport is to placed you on top list of so many songs but the website which is Black white promotion can help you to move further against all of your competitors. Your competitors also can be new and other famous artist like Beyonce, if you want to know what are the main features of Beatport download, you can access to Black white promotion services. So this would main a real opportunity for yourself. Actually this would help you to be on top list on beat port strategies.

 

 

 

What is the Beatport

The Beatport online streaming service, which has long been promoting and attracting fans, is now available to DJs for the first time through the DJ Pioneer app. This service is available through the latest version of the Pioneer We DJ iPhone application with the free download, but the cost of this service is paid by paying a Beatport LINK subscription. And will soon be available for Rekordbox DJ software. Which provides DJs with access to the tracks offline without the need for the Inteet.

Also, this would be a great explanation for those people who wants to have Beat port downloads so in Black white promotion you can have a source of the help of promotion for yourself. However, there is now access to millions of songs, going to different styles and searching. Cracks are loaded on the decks with the We DJ app almost too soon, and crack analysis is done in the background,

How can we access to Beatport downloads

Buying beat port download is related to some websites that are offering the services in this field like black white promotion. So if you are a DJ, you can have the main features of download on Beatport.

Conclusion

In this article we discussed about Buying Beatport download so if you want to access to this options please go to black white promotion.

https://cutt.ly/jKNFmSK

  https://mub.me/HbFO

https://llk.dk/dr4y87

 

https://www.intensedebate.com/people/KayBush3d

https://www.authorstream.com/KayBush3/

https://www.f6s.com/kay-bush

https://letterboxd.com/KayBush3/

https://devpost.com/kaybush3

https://www.openleaing.com/u/kaybush-rdu6yh/

https://www.bitsdujour.com/profiles/dLQcic

https://www.zillow.com/profile/KayBush3

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/212954.page

https://qiita.com/KayBush3

 

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:55

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 275 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:14

لینک دوستان

خبرنامه